Trainingen

Personal training:

Of jouw doel nu; afslanken, spieropbouw, fitter worden, conditie verbeteren of iets anders is, wij kijken graag samen met jou naar jouw wensen. We zetten je wensen om naar realistische doelstellingen en koppelen hier een termijn aan.

Door specifieke – en vooral – persoonlijke doelen op te stellen, gaan we aan de slag op de meest effectieve wijze.

Omdat het soms best lastig kan zijn om bepaalde fysieke doelen op te stellen en deze vervolgens ook te behalen, helpen wij jou daar graag bij met onze personal training. Samen zoeken we antwoorden op vragen als:

  • Wat zijn realistische doelen voor mij? 

  • Waar moet ik op letten qua voeding?

  • En wat zijn juiste oefeningen die passen bij wat ik wil bereiken?

Als personal trainer helpen wij je afvallen, strakker worden, spiermassa op te bouwen of een ander doel te behalen. Wij begeleiden je, maar leren je ook veel, zodat jij ook zelfstandig op de juiste manier aan je fitheid kunt werken. Wanneer je kiest voor onze personal training, ben je in de toekomst in staat om zelfstandig effectief oefeningen uit te voeren en verstandige keuzes te maken. Wat je doelstelling ook is, wij denken met je mee.

 

Duo Training:


Train jij graag met iemand anders en wil je ook voor maximaal resultaat gaan? Behaal samen je doelen onder begeleiding van een personal trainer.

Met duo training kan je 1-op-2 personal training delen met jouw vriend/vriendin of (zaken-)partner. Tijdens deze duo training deel je samen een personal trainer. Op deze manier heb je toch personal training en kan je samen de kosten delen.

Voordelen DUO-training:

  • 1- op 2- training en coaching

  • Samen met een vriend/vriendin of partner trainen is motiverend

  • Persoonlijke aandacht voor jou en jouw doelen

  • Je betaalt per persoon aanzienlijk minder dan bij 1- op 1- personal training

  • Indien gewenst kan je persoonlijk voedingsadvies toevoegen aan het pakket

  • Voor iedereen geschikt

Bokszaktraining:

 

Dit is een training waar kracht, uithoudingsvermogen, coördinatie en balans worden getraind. Deze lessen vinden plaats in groepjes van 6 tot 8 personen en zijn voor iedereen toegankelijk. Bokshandschoenen en scheenbeschermers zijn, indien gewenst, in de gym aanwezig.

 

Small Group training:

 

Deze training bestaan uit circuittraining in een kleine groep van 3 tot max 5 personen. Hier komt de algehele conditie en uithoudingsvermogen aan bod.